Retourneren en Annuleren

Kan ik mijn bestelling altijd retourneren?
Bent u niet tevreden met uw (niet gepersonaliseerde) product, of is het niet wat u ervan had verwacht, dan kunt u het in de originele verpakking en in nieuwstaat binnen 14 werkdagen zonder opgaaf van reden retourneren.

Meld retourzendingen per e-mail aan info@omiva.be, en vergeet niet uw rekeningnummer te vermelden!

Stuur het product in voldoende gefrankeerde verpakking en voldoende beschermd, met uw gegevens (naam, telefoonnummer en e-mailadres) terug naar: Egmont's Garden Gin, OMIVA cva, Langestraat 53, 9620 Zottegem, België.

Als de artikelen correct zijn geretourneerd en ze geen schade of andere defecten hebben, storten we het verschuldigde bedrag (exclusief de initiële verzendkosten en de verzendkosten die je hebt gemaakt om het product te retourneren) binnen 30 dagen terug.
Door zijn specifieke aard vervalt het recht om uw bestelling te wijzigen, retourneren en annuleren als de voedselverpakking wordt geopend (plastic capsule geopend, veiligheidslip afgebroken, papieren capsule gebroken, ...).

Klachten
Wij zullen uiteraard onze uiterste best doen om uw bestelling tip top in orde te krijgen! Mocht je toch een klacht hebben over een bepaald product, dan kan je dit binnen vijf dagen na ontvangst schriftelijk bij ons melden via e-mail op info@omiva.be en illustreer je klacht altijd met zoveel mogelijk gegevens en één (of meer foto's).

close